КОРОТКІ УМОВИ КОНКУРСУ:

  1. Щоб взяти участь у Конкурсі необхідно завантажити фотографію, яка відповідає темі тижня, на стіну у своєму профілі (акаунті) у Facebook або Instagram з хештегом #Ranok_Dell на тему, оголошену в ефірі програми «Ранок у великому місті» протягом 7 днів з моменту оголошення теми тижня в ефірі передачі.
     
  2. Після погодження фотографії модератом Конкурсу – фотографія підтягнеться на сайт конкурсу http://dell.ranok.ictv.ua, де усі гості сайту можуть голосувати за фотографії.
     
  3. Щоб проголосувати за фотографію необхідно пройти реєстрацію, а саме: заповнити поля відповідно до запропонованої форми, вказавши своє ім’я (логін) та свій e-mail (електронну адресу), або пройти реєстрацію через власну сторінку у Facebook/Vkontakte.
     
  4. Проголосувати за свою фотографію або за фотографію інших Учасників Конкурсу, можна  натиснувши на значок «серце» біля обраної фотографії.
     
  5. Учасник Конкурсу може розміщувати необмежену кількість фотографій з хештегом #Ranok_Dell, що відповідають Правилам, але тільки одна фотографія від одного Учасника Конкурсу може бути заохочена Подарунком. Один Учасник Конкурсу може претендувати не більше, ніж на одне призове місце.
     
  6. Заявкою на участь може бути оригінальна фотографія, цифрова чи аналогова, створена Учасником Конкурсу.
     
  7. Впродовж всього терміну проведення Конкурсу в ефірі програми «Ранок у великому місті» на телеканалі «ICTV» буде оголошено 8 (вісім) тем тижня.
     
  8. Після завершення терміну голосування за фотографії, розміщені відповідно до оголошеної теми тижня (7 днів з моменту оголошення теми тижня), Учасник Конкурсу, фотографія якого отримала найбільшу кількість голосів, стає автоматичним учасником розіграшу Подарунку від Організатора, а його ім’я розміщується на Сторінці Конкурсу у відповідному розділі, у Соціальних мережах, а також оголошується у ефірі передачі «Ранок у великому місті», що транслюється на телеканалі «ICTV» (передача Виконавця).
  9. Кожен Учасник Конкурсу має право на реєстрацію у Конкурсі тільки один раз.

  10. Учасникам Конкурсу забороняється реєструватися у Конкурсі по декілька разів, у тому числі шляхом використання декількох аккаунтів у Соціальних мережах, що належать одному користувачу.

  11. Організатор/Виконавець не несуть відповідальності за технічні неполадки, пов’язані з реєстрацією Учасників Конкурсу на Сайті Конкурсу та/або у сторінках Соціальних мереж.

  12. Якщо у Організатора/Виконавця виникають підстави підозрювати, що Учасник Конкурсу зареєструвався у Конкурсі декілька разів, всі підозрілі реєстрації можуть бути анульовані і не будуть брати участі у Конкурсі до моменту пред’явлення даних, що засвідчують, що реєстрації були здійснені різними та реальними Учасниками Конкурсу відповідно до умов цих Правил, або даних, що підтверджують релевантність сторінки Учасника Конкурсу у Соціальних мережах, якщо реєстрація здійснювалась Учасником Конкурсу через Соціальні мережі.

  13. У разі не пред’явлення відповідним Учасником Конкурсу даних відповідно до п. 4.11. цих Правил, такий Учасник Конкурсу виключається з переліку Учасників Конкурсу, а його результати у Конкурсі анулюються.

  14. Метою перевірки даних Учасників Конкурсу відповідно до п. 4.11 цих Правил є протидія фальсифікації результатів голосування та заохочення недобросовісних Учасників Конкурсу (ПРИЗОЛОВІВ).

  15. Під впливом на систему підрахунків голосів (фальсифікацією та маніпулюванням процесом голосування) розуміються такі дії Учасників Конкурсу:

    - використання для накрутки голосів ботів і віртуалів (профілів людей, які не існують, і створених з корисливою метою іншими користувачами);

    - купівля голосів (у тому числі користування CPA-біржами);

    - використання сервісів з обміну «лайками» (під терміном «Використання сервісів з обміну лайками» розуміється використання автоматизованих/напівавтоматизованих онлайн сервісів, що дозволяють обмінюватися онлайн діями (лайк, шейр, коментарій, голосування тощо) з іншими інтернет користувачами за принципами взаємності чи односторонності) та ресурсів «призоловів» (під терміном «Використання ресурсів призоловів» (promohunting) розуміється розміщення посилань на Сторінку конкурсу (http:// dell.ranok.ictv.ua/), в тому числі за допомогою скорочених посилань, редіректів тощо, з метою залучення осіб, дії яких зумовлюються власною вигодою);

    - фродінг — накрутка голосів через зламані акаунти реальних користувачів;

    - реєстрація одного учасника під різними іменами;

    - інші незаконні чи недобросовісні дії, які спрямовані на отримання переваг у процесі голосування;

    - накручування голосів, зумовлене не лише діями учасника, а й діями його друзів та/або родичів.

  16. Результати Учасників Конкурсу– «призоловів» за рішенням Організатора/Виконавця не враховуються при визначенні Переможця тижня. Це рішення є остаточним і оскарженню не підлягає. Організатор/Виконавець Конкурсу не повинні давати пояснення щодо прийняття того чи іншого рішення. Під поняттям «Призолов» у цих Правилах розуміється Учасник Конкурсу, який одночасно з цим Конкурсом приймає участь більше ніж у 3-х різних конкурсах/акціях/розіграшах/вікторинах, інших подібних заходах третіх осіб, метою яких є отримання призів чи іншої вигоди учасником таких заходів, про що є відповідні відомості (репост, лайк, шейр, тощо) у Соціальних мережах такого Учасника Конкурсу. 

  17. Незнання Правил не звільняє від відповідальності за їх невиконання.

ВИМОГИ ДО ФОТОГРАФІЙ:

1. Формат фотографій, надісланих на Конкурс, має відповідати технічним рекомендаціям публікування фотографій у Соціальних мережах. Фотографії не повинні містити видимих водяних знаків, підписів або персональну інформацію.

2. Опублікована у Соціальних мережах фотографія повинна бути доступною для усіх користувачів Соціальних мереж (мати статус «Доступне для всіх»).

3. Фотографія повинна повністю відповідати темі тижня, оголошеній в ефірі передачі «Ранок у великому місті».

4. Учасники Конкурсу гарантують, що вони є авторами надісланих фотографій.

5. Не допускаються до участі у Конкурсі і не приймаються фотографії образливого та/або непристойного характеру; фотографії що містять елементи еротичного, порнографічного, сексуального характеру, расової, майнової, релігійної та будь-якої іншої дискримінації, елементи жорстокості, насилля, відтворюють процес вживання алкогольних напоїв, наркотичних чи психотропних засобів, паління цигарок або ті, які порушують вимоги чинного законодавства України, зокрема, але не виключно, зміст яких не відповідає вимогам Закону України «Про захист суспільної моралі».

6. Організатор Конкурсу залишає за собою право видалити на власний розсуд будь-яку фотографію, що не відповідає умовам Конкурсу та дискваліфікувати будь-якого Учасника Конкурсу, що не дотримується визначених Правилами вимог до фотографій.

ПОДАРУНОК КОНКУРСУ

  1. Подарунком Конкурсу є ноутбук Dell Inspiron у кількості - 1 (одна) штука.
     
  2. Модель Подарунка є орієнтовною.
     
  3. Грошове відшкодування Подарунку не допускається та не проводиться.
     
  4. Під подарунком мається на увазі його продаж за 1 гривню. 

ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ

  1. Голосування за фото тижня триває протягом 7 днів з моменту оголошення теми (четвер) до 18:00 середи наступного тижня.
  2. 05 листопада 2015 року у присутності Переможців тижня (всього вісім переможців) Виконавець разом з Організатором Конкурсу проведуть розіграш Подарунку серед них з метою визначення переможця Конкурсу.
     
  3. Розіграш Подарунку проводитиметься за допомогою веб-сайту random.org методом випадкового відбору.
     
  4. Про результати визначення переможця Конкурсу буде оголошено на Сторінці Конкурсу (http://dell.ranok.ictv.ua) та оголошено в ефірі передачі «Ранок у великому місті» на телеканалі «ICTV» (передача Виконавця).
     
  5. Результати визначення переможця Конкурсу є остаточними і оскарженню не підлягають.

УМОВИ ТА ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ПОДАРУНКІВ

  1. Виконавець протягом 3 (трьох) робочих днів після завершення відбору Переможця останньої (восьмої) теми тижня Конкурсу (28 жовтня 2015 року) зв’яжеться з усіма Переможцями тижня шляхом надсилання повідомлення на електронну пошту (e-mail), зазначену Переможцем тижня (Учасником Конкурсу) під час реєстрації у Конкурсі, або надішле повідомлення за допомогою Соціальних мереж, якщо Переможець тижня (Учасник Конкурсу) зареєструвався у Конкурсі через Соціальні мережі та надасть інструкції з приводу участі у фінальному розіграші.
     
  2. Після отримання повідомлення про фінальний розіграш, Переможець тижня повинен протягом 1 (одного) календарного дня підтвердити своє бажання бути присутнім на фінальному розіграші Подарунків і передати особисто або відправити за допомогою електронної пошти наступну інформацію про себе:
    - прізвище, ім’я та по-батькові;
    - контактний телефон.
     
  3. Організатор/Виконавець має право відмовити Переможцю тижня в участі у фінальному розіграші Подарунку, якщо протягом строків, визначених пунктах. 8.1. та 8.2. цих Правил Організатор/Виконавець не зміг зв’язатися з таким переможцем та/або при перевірці контактних даних переможця будуть виявлені недостовірні (невірні) дані, що унеможливлюють зв’язок з такими переможцем. При цьому, будь-яка компенсація переможцям за не отриманий Подарунок не надається.
     
  4. Подарунок вручається переможцю Конкурсу в день фінального розіграшу конкурсу відповідно до Розділу 7 цих Правил, а саме 05 листопада 2015 року.